Trött brud.

Somnade klockan 8 igår kväll därav inga uppdateringar som jag lovat.
Känner mig iaf otroligt utvilad idag då jag fick sova 11,5 timmar oavbrutet och det behövdes kan jag lova. Var längesen jag fick mig en hel natts sömn, måste verkligen lära mig att gå i säng i tid om kvällarna. För somnar man runt 2-3 ibland 4 så är det inte många timmar innan min lille herre vill upp och busa järnet.
Självdiciplin Elin, självdiciplin.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på för kul, skulle vilja ta en sväng till Barkarby idag men vädret ser inte så lovande ut. Det vore ju en sak om affärerna låg inomhus som i jakan och kista men det gör dom ju inte där. Plus att det är nog stockholm blåshål där ute så regnet piskar ju nästintill haha. Men som sagt vi får se hur det blir.

Ska försöka uppdatera så gott som det går men när jag är borta är det lite svårt efterssom jag har en lite mindre "modern" telefon nu under tiden min älskling är på lagning. Men men, ni får klara er endå. Även fast vissa verkar helt besatt av min blogg, så många sidvisningar som jag har är helt sjukt hahahah! Men puss på er posetiva läsare där ute. Ni andra gör bäst i att sluta läsa min blogg då det verkar som om mitt liv river er i ögonen och då ni försöker lägga ord i min mun.


Nu när jag ändå är igång så vill jag påpeka att jag aldrig sagt och aldrig kommer säga att våldtäktsoffer inte ska få göra abort, och pga att jag lade upp "Ett ofött barns dagbok" betyder det inte att jag är emot abort. Jag har själv gjort en abort och det skulle väl ändå vara dubbelmoral av mig själv om jag ens hade sådana åsikter?!

Jag tycker att aborter självklart ska finnas som ett alternativ men absolut inte som ett preventiv. För att det är "skönare" utan kondom, eller jag mår dåligt av mina p-piller. Eller jag kan inte få upp den utan kondom. Såna dåliga jävla bortförklaringar! Det finns så otroligt många preventivmedel just för tjejer, och det är bara att gå till ungdomsmottagningen och klargöra alla alternativ.

Nu ska jag busa lite med min bebis innan han ska sova middag.
Puss & Kram!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0