Mushabelly.

Idag har det varit en bra dag iallefall!
Började med en glad fis som log med hela ansiktet. Städat och tvättat har jag gjort även idag. Elias har härjat runt och kastat ut när jag har plockat in haha charmfisen.
Klocka halv 5 drog vi iväg på informationsmöte på dagis, HELT UNDERBART DAGIS ÄR DET KAN JA JU TALA OM!
Så himla fina lokaler, högt till tak och stora fönster så det blir fint ljus i rummen. Ååh är så himla glad att jag valde det!

Elias var helnöjd han med, sprang runt och skulle kika på allt, han vart lite småsur när vi skulle gå hem så jag är ite orolig alls längre för hur det ska bli sen när han väl börjar!
Inskolningen dom har kallas för 3-dagars inskolning och då är man med hela dagarna och är med barnet. Man ska inte hålla sig i bakgrunden och biträdande chefen sa att det är en bra metod och att den fungerar bättre än 2-3 veckors inskolningen. Ja det har ju med barnen att göra med men jag är så nöjd så iaf!

Imorgon är det ju Elias dag, så om cirka 18 timmar blir han precis 1 år. Har slagit in alla presenter idag, och så har jag handlat ballonger och sånt som man brukar ha. Så tårtorna gör jag imorgon bitti. Ska bli så sjukt kul, och blir en massa bilder med. Vart en massa bilder från dagiset idag också som jag ska föra över till datorn. Blir en jäkla bildbomb då kan ja ju tala om haha. Måste skicka på framkallning också då kameran är full snart och det är ca 2000 bilder haha. Måste köpa mer fotoalbum!!!!

Farfar kom hit idag också, han hade med sig min gungstol som jag fick av mormor och morfar när jag var 1 år. Det står mitt namn på den så mormor ska skriva dit Elias också för att från och med imorgon är det hans :')
Bild på den kommer någon dag framöver också! Tillsammans med resten.

Vart jäkla irriterad nu ikväll också på tal om ingenting. Idag började ju nya säsongen av SYTYCD och tro på fan att tele2 självklart INTE ska fungera då. Så jag missade det. Hoppas att det går på repris innan lördag för då drar vi ju :D. SKA BLI SÅ SJUKT ROLIGT!

Tänkte packa det mesta imorgon så man inte behöver stressa, är ju ändå en hel del som ska med. Måste hämta resesängen också, får fixa det någon dag.

Jaja, nu vart det en liten uppdatering idag också.
Hoppas alla haft en lika bra dag som mig.

XOXO


UPDATE: Glömde ju helt att förklara rubriken, det är så att Elias för några månader sen fick ett gosedjur som heter mushabelly, och jag såg nu att det finns i hur många modeller som helst och jag ska ha allihopa innan jag är nöjd. Dom är så himla fin och Elias är helt galen i sin kan ja lova.
Bilden nedanför är på den som Elias har!


Bild från Google.


Postat av: Tele2

Hej Elin,



Det är typiskt att bredbandet började krångla när du skulle kolla på SYTYCD och vi beklagar detta. Vi hoppas att det fungerar nu igen annars får du gärna höra av dig.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2



[email protected]

2011-06-16 @ 15:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0