Mys hemma dag.

Idag tänker jag inte göra så mycket.
Ska bara ta det lugnt med min ängel. Ska strax ställa mig och diska men det är inte direkt jobbigt haha. Tar ju ungefär 10 minuter och det kan man ju ändå undvara ;)

Elias ligger just nu och sover. Stackaren värmen tar verkligen på honom. Mig med känner jag. Är alldeles seg i kropp och själ. Less på vissa jävla idioter med. Håll käften bara. Svårare än så kan det inte vara.
Men men, ren och skär avundsjuka läre det ju vara. Finner ingen annan anledning.
OCH NEJ THOMAS/CAMILLA DET ÄR INTE ER JA MENAR..
Nog om de packet.

Nu ska jag sätta mig ute i solen och bränna lite på brännan. En cigg och coca på det med. Kan inte bli bättre. Får se hur länge jag får sitta innan min kära son vaknar.

Ha en sjukt bra dag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0