Nationaldagen!

En underbar dag med superfint väder.
Elias har stortrivts idag kan jag ju tala om. Vi var hos mormor en stund och sedan knatade vi alla ner till centrum då det skulle vara någon sorts uppvisning. Det var dans och en massa sång! Gubbröra speladebland annat och mormor sjöng på som en dåre haha!

Underbart helt enkelt! Solat har det gjorts för min del också, dock har jag bränt mig men vafan gör det ;)

Sitter i en dag ungefär och sen blir man brun!
Och snart är det lillfisens 1 års dag. Kan inte förstå att det gått så snabbt! Är helt ofattbart egentligen. Men så känner nog dom flesta föräldrar och jag blev varnad om att jag verkigen skulle ta vara på tiden men jag tänkte då att men snälla. Det är ju ett helt år. Men det året har bara flygit iväg och nu går och pratar min lille skruttefis.

Jaja, nu ska jag ta mig en cigg och slappna av lite och sen ska jag sova.

XOXO


Ledsen flicka ;(


Osminkad och rufs hår men ja gillart ;D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0