Sommaren är äntligen här!

3 dagar av njutning, och en massa massa soooooooooool!
Elias njuter han också men man märker att han blir lite tröttare snabbare och att hans matlust inte är lika stor. Men annars är det fullt ös medvedslös på min lilla herre! Igår lärde han sig att ställa sig upp utan att hålla i sig i något! Storkillen mammas!

Jag har dessutom solat så att jag fått solbränna efter solglasögonen. Är så sjukt snygg just nu så det finns inte! Hädanefter ska jag inte ha på mig dom när jag är ute!!!! Kan inte se ut som någon jäkla panda resten av sommaren inte. Nej nej, sen har jag dessutom gått ner 5 kilo med! Så nu är det inte många kilo kvar!

Måste gratta alla mina danskar som har nationaldag idag med! GO DANMARK!
Är jäkligt glad att jag är dansk medborgare då jag fan inte kommer bo kvar i detta sverige länge till!

Idag har Elias och jag spenderat halva dagen med Sandra och hennes sötnos! (Tryck på hennes namn för att komma till bloggen). Mys pys har det varit och det är så sjukt roligt och se barnen tillsammans, gruvar mig nästan inte alls för att Elias ska börja på dagis då han är så himla snäll! Men inte än på ett tag! I slutet på augusti sätter det igång!

Nej men nu är det dags för att vara social.
XOXO



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0