" 2 timmars sömn "

Som rubriken lyder.
Elias härjade hela natten lång och jag prövade med precis allt, han sov små stunder. En stund på mitt bröst, en stund i sin säng, en stund i vagnen och en stund i min säng bredvid mig. Men jag fick min förklarning till varför efter besöket på VC. Min lilla fis har halsfluss!!! Trodde inte att barn kunde få sådant, kanske ses som naivt från min sida men jag har aldrig hört talas om en liten bebis med halsfluss.
Vi har iaf fått penecilin ( stavning?! ) så jag hoppas verkligen att det hjälper, det gör så ont i mig att se hur han lider så fruktansvärt, men han har fortfarande matlust vilket jag tycker är skönt. Det tar lite längre tid än vanligt med huvudsaken är att han får i sig så att han orkar.

Och även pga av detta har han varit på så underbart humör, enda gångerna han blivit grinig är när han ska sova. Vilket jag förstår efterssom allt slen och skit hamnar i halsgången och det är ju inte skönt för någon alls!
Men han är så superduktig och han grät inte en enda gång idag på VC när dom tog blodprov och halsprov. DU ÄR UNDERBAR ELIAS OCH MAMMA ÄLSKAR DIG MILJONER GÅNGER OM!

Nu ska jag strax lägga mig i soffan och kika på teve, zappar självklart mellan djurgården-luleå och hoppas på vinst för djurgården! Uppdaterar farsan med sms om hur det går med haha ;)

Hoppas alla haft en bra dag i finvädret (även fast vi inte njutit så fruktansvärt av det idag)
Puss på er, bortsett från er haters där ute!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0