Äckliga vider.

Senaste veckorna har jag haft oturen att fastna vid en massa dokumentärer.
Hemska dokumentärer om pedofiler, incest osv. Och jag kan inte dra mig ifrån datorn och det slutar med att jag sitter och gråter i slutet varje gång, speciellt när det gäller barn.
Jag anser att sådana människor förtjänar dödsstraff, men nej nej inte i Sverige. Här får pedofilerna egna instutioner där dom kan sitta och konversera med andra äckel av samma slag. Ingen tolererar sådana människor förutom dom som är likadan själv så det är därför dom får egna "fängelser". Annars skulle dom inte ens hinna spendera en timma i ett vanligt fängelse innan dom är död.

Men jag tycker inte att det är fel, hur hemskt det låter. Jag anser att dom förtjänar att dö. Dom skadar barn för resten av livet. Dom flesta säger men kastrera dom kastrera dom! Men tror ni för fan att det hjälper, det finns andra tillhyggen att använda och det är så jävla sjukt! Jag verkligen avskyr Sveriges rättsystem. En livstid innebär inte en livstid.
När flickor blivit våldtagen frågar man vad dom hade för kläder på sig?!!!
MAN SKA KUNNA GÅ NAKEN UTAN ATT BLI TVINGAD TILL SEX!

Genom dessa lama straff som finns så känner jag på ett sätt att Sverige accepterar dom här människorna, och dom släpper ut dom på gatorna igen utan att ens tänka på alla OSKYLDIGA barn som finns där ute.
Men ååh, äcklena har blivit frisk genom terapi, men snälla rara säger jag bara. Sånt försvinner inte, deras lust finns där ändå. En pedofil i samhället betyder fara för barn!
Och att folk som bor runtomkring inte ens får en varning om dessa pedofiler gör mig äcklad, jag skulle verkligen vilja veta om det finns någon här omkring. För skulle min son eller något annat barn råkat ut för något liknande och det hade kunnat stoppats genom lite information hade jag slitit skallen av ett x antal människor där ute.

För ett tag sedan fick jag reda på en blogg som fortfarande existerar om jag inte missminner mig. Där det var en pedofil som arbetade på ett dagis. ETT JÄVLA DAGIS!!!! Och man kunde inget göra för att han inget fel gjort. Förutom att sitta och skriva hur upphetsad han blivit av att smörja in en liten flicka med sol-lotion!
ÄR INTE DET FEL? I såna fall tycker jag att yttrandefriheten ska gås runt, speciellt när hela bloggen var som ett samlings-comunity för andra pedofiler. Men flera andra och även jag själv anmälde denna blogg men ingenting hände. Och sånt här gör mig så förbannad. Jag skulle kunna skriva en hel bok om hur mycket jag avskyr såna saker, för jag anser inte att man är mänsklig om man anser att barn är upphetsande på ett sexuellt vis.
Nej fyfaaaaan!

Något mer som äcklar mig är incest, familjemedlemmar som utför sexuella handlingar på oftast barn. FAMILJEMEDLEMMAR! Det äcklar mig något så fruktansvärt. Såna kan inte vara mänsklig dom heller, och såna borde inte få vistas i samma värld som resten av oss. Antingen inlåst eller död. Det är min åsikt. Och jag tycker dessutom att både män och kvinnor som utför sådant borde bli kastrerad. För man vet aldrig vad som händer den dagen doom själv får barn. Jag personligen tycker att det borde vara lag på det!
Och det som gör det ännu hemskare är att man vet inte vem det kan vara, det kan vara din bror, din syster, din mamma, din pappa, din kusin eller vad fan som helst.

Nej ni människor som känner er träffad av detta inlägg jag hoppas att ni faller död eller att ni får stå på domedagen och betala det hemska ni gjort/gör mot oskyldiga barn. Ni förtjänar inte erat liv då ni förstört andras.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0