Bra natt.

Inatt var det en bra natt.
Elias vaknade bara 1 gång och jag känner mig så jäkla utvilad! Sånt gillar vi! Just nu står lilltrollet och dansar, så sjukt gulligt! Satt och tänkte igår hur hemskt fort det gick, han kröp ordentligt i en vecka och sen så ställde han sig upp. Snart går han och sen springer han. Kan inte annat än längta. Ska bli så roligt i sommar. Vi ska spendera jäkla mycket tid i bergsjö. Lugnt och avslappnande är det! Självklart ska vi vara här nere i Stockholm med!

Idag ska jag och Elias iaf fara iväg och leta reda på någon affär som säljer badrumsmattor. Det läre ju finnas någonstans, ingenting är ju omöjligt som man säger! Sen blir det en lugn och mysig kväll för min del!
Jajusstja, syster den jäkeln ska fara iväg på laserdoom idag. Så orättvist, tycker sånt är så himla roligt! Ska bannemej ta med Elias på sånt när han blir äldre ;)

Jaja, nu ska jag ta och göra iordning någon frukost till mig, och halv 11 är det dags för Elias.
Ha en sjukt bra solig och varm? dag.
Pussen..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0