Dags för bingen?!

Har precis gjort klart allt inför sängen.
Så nu är det en cigg som gäller och 2 alvedon och en önskan om att vakna upp lite friskare imorgon. Det här tar fanemej kol på mig. Det känns som om huvudet är fullt av bomull och näsan är igenstoppad med guvetvad..
Nej fy, inget jag önskar ens min värsta fiende!

Har iaf haft en mysig dag med min lilla kille som har lärt sig att stå helt själv i korta stunder utan att hålla i sig. Han är väl duktig han å! Han kommer nog garanterat gå innan sin ett års dag vilket ska bli så himla roligt! Har redan en massa planer på vad vi ska hitta på i sommar. Bergsjö/Hudiksvall helt klart. Man kan inte annat än att älska hälsingland, speciellt om somrarna. En mjukglass på möljen, helt klart ;)

Sen är det ju ett stooort + att farsan nu bor inne i "storstaden" så man inte behöver spendera allt för mycket tid i Bergsjö. Man kan ju få nog av byhålan ibland haha. 
Men men, nu ska jag lägga mig och lyssna på min son som snarkar som en hel karl.
Men det är nog för att han fortfarande är lite förkyld! På lördag är det iaf sista dagen med pencelinet! FINALY

Hoppas alla haft en bra dag, finns vissa undantag.
XOXO



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0