Egocentriska?!

Har haft en helt underbar dag idag.
Elias har somnat för en liten stund sen efter nästan 40 minuters bad. Hels sjukt vad han älskar att bada. Tror att jag fyllde på nytt vatten ungefär 5-6 gånger för att han inte skulle bli kall. Stora killen, han har börjat ta massor av steg nu när han håller i sig i saker och ting. Speciellt vardagsrumsbordet och matstolen. Dröjer nog inte länge till innan han tar sina första steg utan att hålla i sig! ♥

Idag har vi varit hos min mormor med. Vi åt gott och samtalade. Alltid lika trevligt och roligt. Idag hade vi kanske extra mycket att skratta åt! ;) Pratade med min käre far idag också, ska ringa honom igen om en stund. Tänkte bara skriva lite innan! Imorgon har jag inte riktigt en aning om vad jag och Elias ska hitta på. Men nåt roligt blir det allt. Gunga ska vi iaf göra, eller ja Elias får gunga och jag får putta på hehe.
Blir nog en promenad också, alltid skönt och speciellt nu när det är så extremt fint väder!

Tänkte avsluta med en undran om vissa människor, om dom verkligen tror att allt som sägs, skrivs och sker cirkulerar runt just dom?! Att allt är menat åt deras håll osv. Själv tycker jag att det är ett väldigt egocentriskt beteende och det står jag för.
























Avslutar inlägget helt med några bilder på min extremt vackra son ♥
Bilderna är från imorse.


Postat av: Natta

Åååh, underbara lilla unge <3

2011-03-11 @ 21:19:41
URL: http://Linneasmamma.dinstudio.se
Postat av: Kimsan

Vilka fina bilder på Elias!!! Hur är allt med er annars då?

Kram

2011-03-11 @ 23:24:12
URL: http://mammanochtrollungarna.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ååh vilken underbart fin liten son du har! Han är nog bland det sötaste jag sett måste jag säga, förstår att du är en stolt mamma till honom. :)

2011-03-15 @ 06:43:44
URL: http://rockabillyrebeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0