Elin och Elias tid.

Hej alla läsare.
Det kommer inte att vara någon speciell uppdateringar nu under dom närmaste dagarna då jag inte har någon blogglust alls. Tänkte bara tala om det!
Elias mår bra och jag med. Frisk är han också fast det tydligen är oren luft här nere. Men tydligen fungerar inte den "rena" luften heller haha! Kanske man ska läsa på lite efterssom vissa är så pass outbildade..

Jaja, nu ska jag strax ställa mig och diska och sen blir det sängen för min del.
H
oppas alla ni underbara människor där ute har en bra kväll och en bra helg med förhoppningsvis bra väder.
XOXO


Postat av: Kimsan

skönt att ni är friska igen! inte roligt när de små är sjuka...



Men hade ni inte lagt ner det där? kanske inte var menat så som ag uppfattade det men tänkte i alla fall fråga!



Kram kram

2011-04-01 @ 00:00:45
URL: http://mammanochtrollungarna.blogg.se/
Postat av: Kimsan

Tyckte det såg ut som du började denna gång men jag kan ju ha missat något... skit samma... inget jag har med att göra...



Ha en super bra dag och en trevlig helg!!!



Kram

2011-04-01 @ 10:37:41
URL: http://mammanochtrollungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0