..

Jag ska helt enkelt sluta säga att jag ska blogga mer..
För då blir det bara sämre haha. Tänkte dra en snabb genomgång på den här senaste veckan som gått.
Farsan har äntligen fått flytta in i sin nya lägenhet. Elias kan gå lite granna när han håller i sig i tex ett bord. Han kryper superbra. Idag tog han sig ur sin badstol i badkaret, så jag ska köpa en matta som man kan ha i botten på badkaret istället. Ska nog kika på det imorgon. Idag fick han äta spagetti och köttbullar helt själv och det var spagetti överallt. Ska nog pröva med makaroner nästa gång haha.

Ska ta och lägga in lite fler bilder på datorn imorgon så det finns lite nya på min lilla, eller stora fis. Jag skulle tippa på att han kan gå inom en månad :') .
Nej fyfarao, nu vart jag slagen i huvudet av john blund. Känner att ögonen inte orkar så länge till så godnatt och vi hörs vid nästa uppdatering. När den nu är ;)

Pussen..


Postat av: Anonym

Han är så superduktig den lille busfisen...han reste sig hela tiden och ville stå här hos mig idag..men vi hann goza och mysa oxå...pözz o kram <3<3<3

2011-03-02 @ 22:23:28
URL: http://tantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0