..

Superdag idag med, jajjemän!
Synd bara att finvädret byttes ut mod kyla och fanskap. Har iaf varit hos mormor idag, prövade på hennes nya maskin och sen dansade vi lite zumba. Sen visade hon mig en kommentar hon hade fått haha, någon undrar tydligen om hon har en dotter till. Men jag har mina aningar om vilka/vem det kan vara. ;)

Sen fick jag 2 par byxor till Elias, och senare idag efter hon varit i barkarby kommer morsan med en hood-tröja som mormor hade köpt till Elias. Sjukt fin var den, allt var superfint! Tack så mycket mormor!
Förra veckan fick han dessutom en skitfin tjocktröja och ett par jeans av mormor med. Bortskämd liten herre det där. Men man behöver mycket kläder speciellt sen när han börjar dagis då kläder går sönder och fläckas ner osv.

Sen efter vi varit hos mormor ett bra tag så tog vi en promenad till centrum och hämtade ut mina älskade foton. Så när jag skrivit klart så ska det klippas och klistras in mera bilder i Elias bok. Ååh ska bli så kul när han blir äldre och han får se, för jag har min bok och jag tycker att det är jätte roligt med sånt där!

Pratade med farsan idag med och jag blir bara så ledsen, finns en människa som springer runt och talar så extremt mycket blaha. Inget utav det är sant heller. Hon försöker förstöra för min käre far men hon gräver bara sin egen grav. Du kommer få tillbaka, i believe in carma ;)

Jaja, nu ska jag sätta igång med mitt pyssel. Hadet gott.

Pussen.


Postat av: Thomas

Om du kollar min IP och jämför så ser du att det inte kom härifrån i alla fall, om det var det du trodde!?



Fridens

Thomas

2011-03-10 @ 22:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0