:)

Natten var hundra gånger bättre än igår!
Elias vaknade bara några gånger och jag är så himla glad för då betyder det att penecilinet börjar verka! Alvedonen hade ju säkert också nåt att säga till om men den hjälpte inte nå höromnatten! Men det är skönt vilket säkert alla andra föräldrar förstår. För vem vill egentligen att ens barn ska vara sjukt?!

Just nu härjar mitt lilla troll omkring här, glad och sjuk. Snoret rinner inte lika hemskt idag heller så det är mycket skönt det med!
Så nu har jag gett honom morgondosen av penecilin. Dom sa på apoteket att den hjälper bättre om man inte tar den i samband med mat och jag tror verkligen det då han inte alls verkar lika dålig som igår. Men det kan ju ändras ganska snabbt tyvärr.

Idag blir det lite lugnt, får se hur han mår om vi tar en promenad på eftermiddagen. Frisk luft är ju bra.

Hoppas alla får en bra dag, och njut för bövelen av finvädret vi har!
Puss på er, bortsett från er haters!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0