Fisk.

Nu har min ängel precis ätit sin middag.
Fisk, och det finns inget värre enligt honom. Men jag vill att han får i sig det minst 1 gång i veckan. Helst 2! Men nu är det ju verkligen inte att jag tvingar i honom maten utan han gapar alldeles själv. Det är smaken han är tveksam för och jag förstår honom. Fisk är ingenting jag skulle välja självmant att äta och göra iordning, men det är nyttigt! Och hellre att man äter så och får i sig alla bra näringsämnen osv istället för att smälla i sig en massa piller..

Ikväll blir det mys utav bara den, Elias är på riktigt gos humör. Det är han ioförsig varje dag men alltid lite extra när han är sjuk. Då kan han ligga en bra stund och bara gosa in huvudet hans i min nacke. Ååh jag nästan dör av all kärlek!!!!!

Imorgon ska det komma hit nå jävlar och ordna med nå stambyte, klockan jävla 7 på morgonen. Ingen hänsyn till mina sovmornar inte. Shame on you, mean folks. Nej skämt åsido, men dom håller på ända till klockan 5 och man får inte använda toaletterna eller vattenkranar eller nånting som har med avlopp och göra så Elias och jag ska vara i hos mormor. Tur att hon finns! Jag älskar dig mormor!
(Hon och morsan drar ju iväg på kryssning imorgon dom rackarna)

Men men, nu ska jag och mitt bustroll dra iväg på lite äventyr här hemma. Bad blir det klockan 7. Sen välling och sen sängen! Hoppas han sover lika bra inatt som igår. Man kan ju alltid hoppas, men jag fick tillräckligt med sömn inatt så jag klarar nog av en jobbig natt med ett leende. Tur man är ung säger jag bara!

Hoppas alla haft en bra dag och har en bra kväll, bortsett från er idioter som finns där ute!
XOXO



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0