Frisk luft är bra.

Nu är måndagens träningspass avklarat..
Det vart en timmas dans och 30 minuter på gåbandet varav 15 minuter spring. Svetten rinner som jag vet inte vad och det är varmt som bara den. Ska ta och hoppa in i en dusch sen när jag har fått tillbaka mina lungor haha. Elias sitter här bredvid mig och äter ett rån med smör på. Han är helt tokig i det, jag med. Fast det ska vara ost på mina haha.

Skitväder är det med, trodde att solen skulle spricka fram men tji så fel jag hade. Blåser gör det också. Men jag ska ut sen ändå. Elias har det ju varmt så det är ju ingen fara med honom. Frisk luft dör man ju inte av. Han kändes lite varm imorse men nu har han normal temp. Så jäkla skönt för dom senaste 2 tänderna han fått har det inte varit feber eller nått sånt. Han har vaknat ett par gången om nätterna men jag tror inte att det är tänderna utan att han har träningsvärk efter hans språngmarscher om dagarna. Han är inte still för 5 öre min skrutt haha.

Jaja, nu ska jag ställa mig och diska och sen klockan 4 blir det mat för både mig och Elias. Får se vad jag gör iordning ;) .
Men vi hörs när vi hörs.
Pussen..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0