Fulväder.

Godmorgon, vi har ioförsig varit vaken sen 8!
Tråkigt väder, mulet och dant men det är inte så värst kallt så det är ju skönt! Elias sitter här bredvid och äter rån med smör på och själv sitter jag med mina älskade citronklyftor! Det är så sjukt gott speciellt med mjölk till haha!
Jag ska strax ta med mig Elias in i badrummet så ska jag ta en dusch och göra iordning mig så det inte blir i sista minuten som vanligt. Hatar stress överhuvudtaget.

Idag blir det öppna förskolan som sagt. Sen vet jag inte vad vi ska hitta på innan dess, får helt enkelt se hur dagen stakar sig. Ska iaf beställa biljetter ikväll hade jag tänkt mig. Morsan ska hjälpa mig då jag aldrig gjort det själv förut. Har aldrig riktigt behövts.

Sen som slut på detta inlägg så vill jag bara säga att det finns människor, människor som i mina ögon bara är lort. Skit som jag inte har en endaste anledning att bry mig om. Men när dom sitter och trackar ner på dom jag älskar så är det ju självklart att man "backar" upp dom. Det är ju kärlek.
Men iaf, jag hoppas att dessa små jävla smutspartiklar får vad dom förtjänar någon dag. Outbildad är dom också.
What goes around comes back around.

Och när dagen kommer ska jag stå där och le, le åt dom patetiska varelser som ägnar sitt liv åt att vara så uppkäftig och elak bakom dataskärmar istället för att ta tag i saken och säga det ansikte mot ansikte. (dom har haft chansen många gånger, men det är säkert så jobbigt och bara sätta foten utanför dörren)
Känns som man går i skolan igen när man ser sådant här beteende, jag skäms faktiskt. Hoppas inte barnen tar efter i deras beteende, det vore en skam rätt igenom. Huvva.

Hoppas alla jag älskar och ni underbara människor där ute får en superbra dag!
XOXO


100615 dagen då mitt liv vart komplett.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0