Nappar.

Suttit och tänkt nu ett bra tag på om jag ska kasta alla Elias gamla nappar.
Men så när jag var på öppna förskolan igår så såg jag att dom hade en tavla med massa nappar i och jag funderar på om jag ska göra ett likadant åt Elias. Tycker sådant är roligt och dessutom sentimentalt om inte annat. Så jag ska fara iväg på IKEA någon dag och införskaffa mig lite saker och så ska jag sätta igång med mitt projekt. Tycker det är kul att spara det mesta från sina barn, inklusive nappar.

För jag kommer alltid ihåg, nu vet jag inte om det är skansen eller furuvik men på något av ställena så hade dom en hörna med massa kattungar och det hängde en hel drös av nappar som barn skänkt i ett snöre och jag tyckte det såg så himla fint ut när jag var mindre. Har inte sett det på många år nu. Så det är där jag ska finna min inspiration. För nu sist när jag var på ÖF så gjorde jag ett till hand och fot avtryck fast denna gång i tavelramar.

Ska bli så kul och göra iordning Elias rum sen när jag får en lägenhet! Fann en hel del i Sandras Elias rum. Finare barnrum har jag nog ärligt talat inte sett. Men jag har tänkt mig nå liknande iaf :)

Men men, nu ska jag sätta mig och invänta min älskade mormor som säkert kommer cyklandes snart!
Hoppas på en fortsatt fin dag med underbart väder!

XOXO

Postat av: sandra

Vad gullig du är! Kul att du tycker att det va fint =)

Jag tycker verkligen att du ska göra så där med napparna, jätte gulligt ju! Hade oxå velat gjort så om det va så att Elias andvände napp. Skansen hade så med nappar vet jag =)

Kram

2011-03-30 @ 19:56:32
URL: http://eliasmammii.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0