Sover.

Nu sover min lilla fis en stund..
Han var fortfarande trött efter sin förra powernap så han får sova lite extra. Har pratat med faster min idag också, alltid lika trevligt. Mycket skratt! Vi ska träffas nu på onsdag så det ska bli skit kul!
Ska snart ställa mig och göra iordning lite mat åt Elias, vet inte vad det blir idag vi får se helt enkelt! Kanske kör på makaroner och något mer. Han är ju så duktig att äta själv för att bara vara 8 månader. Och snart så går han ju med ;)

Efter maten blir det en promenad nu när det ändå är ljust ute längre, looove! Hoppas verkligen att finvädret håller i sig och att man kanske kan få ha det lite varmare. Mindre kläder och brunare hy.
Imorgon har jag inte riktigt bestämt vad som ska göras, eller jo jag ska nog fara till barkarby och leta efter en sugproppsmatta till badkaret. Vart inte av idag men det gör inte så mycket!

Usch, känner mig lite småtrött nu faktiskt. Men jag ska dra igång just dance tror jag och dansa igång energin.
Hörs kanske senare, annars någon annan gång.


och du måste ju ha något jävla fel, omogna människa.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0