Still going sick.

Sjuk som bara den fortfarande.
Jag avskyr verkligen förskylningar. Bara negativt: täppt i näsan, snoret rinner, hosta, feber, svettningar, fryser, ögonen rinner, ingen smak, kan knappt andas, ont i halsen.
Usch, jävla skit!!!

Elias sover nu och har sovit i snart en timme, försökte jag med men jag kunde inte andas så jag gav upp. Han vaknar nog snart och då ska han få sin pencelin och sen ska han få lite käk.
Sen ska jag nog tvinga ut mig själv så jag kan få lite frisk luft. Bli lite klarare i huvudet.
Justja, måste lägga till på Elias lista, han har ju lärt sig hur man klättrar nu också den lilla rackarungen. Inte fullt bra än men duktig är han. Det blir kul, han kommer förmodligen kunna klättra upp själv på sin trehjuling han ska få ;) Om jag hittar den! HOPPAS HOPPAS HOPPAS!
Annars får det bli en plastjäkel. Men huvudsaken Elias är nöjd! Vilket jag tror han skulle bli om han så öppnade en present med en barkbit hahah!

Men nu hör jag min älskade ropa på mig så vi hörs väl något.
Pussen..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0