Underbar dag!

Fint väder och världens gulligaste son, kan det bli bättre?!!
Just nu ligger han och sover i vagnen, har balkongdörren öppen så att jag hör och så tittar jag var femte minut ungefär. Jag ska städa också men jag väntar tills Elias vaknar då istället efterssom han sover utomhus. Går ju inte och lita på folk nuförtiden. Annat var det förr. Hua! Och nu sitter det säkert någon idiot och tänker varför har hon ingen barnvakt då för. Och det har jag, men jag litar inte på sånt. Och sen är det inte jobbigt och kolla sitt barn stup i kvarten. Det gör jag mer än gärna för att skulle det hända honom någonting skulle jag aldrig förlåta mig själv och jag skulle känna mig som en idiot om det berodde på barnvakten. Sådetså.

Jag har iallafall hunnit plocka undan överallt så det är bara att dammsuga när jag är klar, och sen självklart skura. Annars är det ju onödigt med dammsugandet? Så tycker jag iallefall! Pratade med farsan idag också, saknar honom så otroligt men vi träffas ju snart! Så skönt att vi träffas så ofta som vi gör fast vi bor 30 mil ifrån varandra ;)

Fick inga kort hem i brevlådan så jag hoppas att dom kommer imorgon. Älskar verkligen fotografier, köpte ett till album häromveckan så jag har plats för alla haha! Det är ju en hel del på min ängel. 300 på mobilen och nästan 2000 på kameran. Så det behövs ju några album ;)

Har plockat ihop Elias leksaker i hans korg också, det märks att pojken är bortskämd. Han har verkligen extremt med leksaker. Men så är det väl oftast för alla första föräldrar? Man brukar ju skämma bort dom så det skriker av det! Tycker det är kul ja iaf, det är ju inte som att han kommer få allt han pekar på i framtiden men leksaker ska ju barn ha. Och jag längtar verkligen tills han fyller år! Han redan börjar stasha upp med saker hahah. Jag håller på och leta intensivt efter en specifik trehjuling som jag och michelle hade när vi var så. Det är gummidäck på den så det inte låter så illa på asfalt och så är det en stav som föräldern kan skjuta på och så är det en bra sits med ryggstöd. Jag hoppas verkligen att jan hittar en för plast hjul är bara skit.

Men men, nu ska jag ta mig en cigg i den fina vädret och sen ska jag bara ta det lugnt tills Elias vaknar.
Pussen..


Postat av: Sandra

Haha ja lite chrmigt va det allt ;) man kunde inte låta bli att le =)



Det där med leksakerna känner jag igen, men det är väl som du skriver förstagångs föräldrar kanske skämer bort lite mer ;D Men det är det allt värt =)

2011-03-08 @ 22:14:46
URL: http://eliasmammii.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0