Vårdcentralen.

Idag var det min tur.
Gick ner ihopp om att få någonting mot denna halsont då mina mandlar är extremt stor när jag är frisk så när jag är sjuk så blir det nästintill som att andas igenom enn sugrör. Men icke, en virusinfektion!!!! Så det är alvedon som gäller. Blir så less..

Elias mår mycket bättre och imorgon är det hans sista dag med pencelin! ÄNTLIGEN!
10 dagar och en nästan hel syltburk senare då det var det enda som fungerade.
Men efter det blir det sockerfritt igen.

Pratat med farsan idag ett par gånger med. Han har haft det supertrevligt med syster sin! Glad för hans skull. Han börjar också få iordning på lägenheten och det gillas. Dom hade köpt blommor och sånt idag!
Pratade med frugan min när hon var på väg till jobbet också. Alltid lika trevligt!

Strax är det dags för sängen för min del och jag hoppas att jag får sova inatt. Bara låg och vred och vände på mig igår. Väckte Elias ett flertal gången pga av det. Men har precis kört på nässpray och alvedon och förhoppningsvis blir det en lugn natt. Önskar mig åtmistonde 5 timmar. Det räcker nog, men inte mindre!

Hoppas alla jag tycker om haft en bra dag, med blåst och lite snö.
Resten kan fara och flyga. Gillar er inte och kommer aldrig att göra't!
XOXO


Min nya favoritbild på min älskade son, älskar buset i ögonen!
Snart är femte tanden igenom också.
Och snart går han med, ååh ska bli så roligt!

;)


Postat av: Kimsan

Alla knep är tillåtna när de små är sjuka och behöver få i sig medicin!

Kram kram

2011-03-25 @ 23:45:26
URL: http://mammanochtrollungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0