Vissa människor är ett Skämt!


Elias sover och jag sitter och mumsar på mina Kinder Maxi.
Jag är en fet torsk på kinderägg, så jag vart helt enkelt överlycklig när jag såg att det kommit ut såna här! Älskar smaken av vit och mörk choklad tillsammans haha!

Det har varit en underbar dag idag med, jag hoppas vädret är detsamma imorgon! Helt enkelt toppen. Jag känner mig så full av energi, så glad och pigg!
Blir en promenad imorgon med. Elias bara älskar att vara utomhus och kollar på allt, idag var det nästan ännu mer då han inte blev störd av solen i ögonen när han fick ha mina solbrills. Har sett att det finns för barn på apoteket så det ska jag införskaffa på måndag när skiten har öppet!
Har pratat med farsan och frugan idag med. Pappa har jag nog pratat med 4 gånger haha! Och Linda 2 tror jag. Saknar dom otroligt men nu är det inte alls långt kvar hellere!

Snart ska jag kasta in min jacka i tvättmaskinen och sen ska jag slänga mig framför teven tillsammans med morsan. Hoppas dom normala där ute haft en lika bra dag som mig, resten kan slänga sig i väggen ;)¨

XOXO
Elin



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0