Helgen.

Har haft en helt underbar helg med familjen.
Himla skönt att vara hemma i storstan igen kan ja tala om! Jag vet att ja inte lagt upp några bilder än men det kommer så småningom. Prioriterar annat nu serru!
Har lixom ingen blogglust känns det som. Kanske kommer tillbaka. Förhoppningsvis för mina läsares skull. Har ju några stycken nu och man vill ju att ni ska ha något nytt här att läsa så fort nu klickar in er.
Men med småbarn är det näst intill omöjligt då Elias just nu kräver väldigt mycket uppsyn då han når mycket högre upp när han går den rackaren.

Idag har jag spenderat dagen med Sandra och hennes sötnos. Vi skulle egentligen vart på öppna förskolan men det var stängt så då tog vi en promenad upp på Karlssons där jag fyndade en keps till Elias och ett par lackleggings till mig själv. Bilder kommer sen!

Imorgon blir det en promenad med Sandra igen sen så ska jag till mormor innan vi alla möts upp. Vi ska ut och äta då min älskade syster blir hela 18 år imorgon. HEEEEELT SJUUUUKT!

VART I FRIDENS TAR TIDEN VÄGEN?!!!!

Men men, nu ska jag sätta mig med syrran och kika lite på teve sen blir det sängen.

XOXO

Postat av: - fridah fors

Haha, tack! :D

2011-06-01 @ 08:34:48
URL: http://forsfridah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0