Mys dag.

Mobilblogg än en gång då farsan inte har någon dator. Men vad gör det? Förutom att inläggen ser konstig ut. Idag har vi varit hemma större delen av dagen för att Elias skulle få vara nakenfis eftersom han fått hemska värmeutslag som blivit till eksem. Men från att ha varit så hemsk så på 2 dagar av att vara utan blöja så syns det knappt längre. Det gillas starkt! Vi var ut en sväng endå men jag ångrade mig snarast då det blåste så kallt att jag höll på att smälla av. Men ute var vi ett par timmar iaf. Elias hade det varmt och mysigt och det är ändå huvudsaken haha :). Handlade hem lite när jag ändå var nere på stan. Vart lite onyttigt men det kan man faktiskt unna sig ibland. Jag är ju inte "smällfet" nu utan lite överviktig enligt mig själv. För enligt mitt bmi är jag normal. Men det handlar ju om ens självkänsla och jag stannar när jag är tillbaks på min gamla vikt! Oj, nu vart det lite ur ämnet här som vanligt. Men imorgon blir det en hemma dag med, men promenad ska vi iaf ut på. Morsan måste ju få röra på sig haha. Frisk luft ftw! Men men time for bed. Hoppas alla haft en bra dag och att det inte blir allt för jobbigt att läsa min blogg utan radbrytningar ;). XOXO


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0