Underbar dag!

Började med en sovmorgon från min ängels sida. Halv 11 gick vi hemifrån. Skulle möta upp moster My och sen skulle vi hälsa på min gamla skola. Det var så sjukt roligt, träffade mina underbara lärare och några till :). Elias charmade allt och alla med sitt leende och skratt! Han härjade runt som en galning haha. Men inte ute i verkstäderna inte ;). Det är han för liten för än! Var iaf super roligt och vara tillbaka och jag saknar verkligen lärarna! Det var dom första som fick mig att vilja gå i skolan och det är bra jobbat kan jag tala om ;). Vi var hemma igen vid 5 tiden. Gjorde iordning lite käk och sen vart det bus. Upp och ner i soffan klättrar han nu min lilla tokunge. Men han är super duktig att veta att man ska gå ner med rumpan först! Lite gnällig i badet vilket var förståeligt då han endast sov en halvtimme på hela dagen. Så vart det välling och han somnade med flaskan i munnen 2 gånger innan han ätit upp :). Så nu är det dags för mig att få min skönhetssömn. Hoppas alla haft en bra dag/kväll. Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0