Buzzador.

Jag är med på en sida som heter buzzador.com och nu har jag fått chansen att prova 2 produkter från Natusan serien. En natusan bedtime bath och natusan bedtime oil. Har använt dessa produkter tidigare och dom är helt underbar! Brukar även ha i lite olja när jag själv badar då jag tycker att man blir så mjuk i huden!

I paketet fick jag dessutom rabattkuponger som jag får dela ut så om det är någon som vill ha är det bara att lägga en kommentar (publicerar dom inte) eller skicka ett mail på [email protected]!

Det är bara att lämna adresserna om ni bor längre bort så kan jag skicka kupongerna till er, om ni väljer att köpa produkterna så pröva att använta dom under 7 dagar och skicka sen vad ni själva tycker om produkten.

Det är 15 kronors rabatt vid köp av 2 produkter.


Lånade en bild från google men det är dessa jag använder.
Superbra!!

Postat av: Anonym

Jag tar gärna en kupong snygging. Puss

2011-11-01 @ 14:26:54
Postat av: Mariah

oj mitt namn hahah

2011-11-01 @ 21:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0