Fyfan nu äre kallt.

Ja, den jävla hösten är här för att stanna nu tyvärr.
Hoppas bara jag slipper den förbaskade snön, kan åka upp till norrland för att Elias ska få åka pulka. Här kan det mer än gärna vara torrt på asfalten! Men det är väl för att jag varit med om ett par riktigt hemska vintrar ;).
Huvva säger ja bara, tacka fan att ja bor i stockholm! *Tummen upp*

Men jag funderar dessutom på om jag ska bojkotta Sverige i framtiden, är bra jävla sugen på usa, det är ju dessutom där alla snyggingar finns. 10 poängarna syftar jag då på! Har inte sett en enda här i Sverige. Mest 7-8:or ahahha! Nu låter jag som någon gud vet vad men det finns nog ett ex antal som håller med mig! ;)

Imorgon blir jag hemma med Elias då han hade feber nu ikväll lillefisen! Så vi har en riktig mysdag framför oss! Men vi ska ut ändå, frisk luft vettni! Fast det beror ju ioförsig på hur hög febern är. Men efter en alvedon går det nog!
Såäre ;)

Och idag har jag åkt bil med Sandra som förövrigt är helgrym som förare! Puss pårej gumman!
Sen var vi i kungsängen och kikade, och sen drog hon vidare till kallhäll och jag hemåt då jobbsökandet fortsatte intensivt! Fyfan säger jag bara. Ögonen var ganska slut efter så mycket läsande!
Och nu är det bara mys, Elias sover och jag ska strax joina morsan i tv-rummet! 
XOXO


Bjur på en bild på mig och min kära Milla som jag förövrigt saknar ihjäl mig efter!
Blek som fan och svarthårig var jag också, men snygg ändå ;)
Puss på det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0