Härliga söndag.

Vilken härlig dag det har varit!
Elias & Jag har varit ute nästintill hela dagen och busat runt i flera olika lekparker haha! Tror nästan att jag uppskattar rutschkanor och gungor lite mer än Elias, iaf dom större haha! Men det har varit mysigt, och skrutt läre somna ganska omgående ikväll! Han sov en halvtimma i vagnen när vi var ute också.
Nu är vi inne och jag ska strax göra iordning middag, sen blir det bus innan badet och välling + en saga innan sängern. Så ser resten utav våran kväll med!

Morsan ligger och kollar på teve och syrran sover nog än. Hihi morsan har verkligen humor hon måste jag säga hahah! Vilka skämt hon kan dra ibland :D. Och syrran ska jag rådfråga om en möjligen ny frisyr jag vill skaffa! Men jag vill ha hennes råd först då hon är redans ärlig, lite för ärlig ibland hahah! Så jag hoppas hon vaknar innan jag somnar :P

Sen är det lite snack om en förmodad utomlandsresa för mig och Elias i början av december, ska ringa ambassaden om pass osv då vi inte är svensk ahhahah! Massa massa att göra, ska även till arbetsförmedlingen imorgon och boka in ett möte som jag missade.

Ja, det var väl typ det! Pratat med farsan har jag gjort också som varje dag hah, sen träffade jag älsklings Sandra och vi tog en liten prommis när hon kom hem från stan! Lika mys som alltid, underbara människa! Puss pårej!!!

Nu är det dags för middag!
XOXO


Gammelbild med kort hår :)

Postat av: sandra

Puss på dig världens finaste Elin! ♥

2011-10-30 @ 20:37:47
URL: http://eliasmammii.soclog.se
Postat av: Mariah

visst är hon fin den där elin, en fin tjeja =) <3

2011-10-31 @ 14:24:03
URL: http://alovewithoutend.blogg.se/
Postat av: melinda - mamma till Nova

fin blogg :)

vill du följas åt på Bloglovin?

2011-11-05 @ 00:13:58
URL: http://melindajohansson.myshowroom.se
Postat av: Mariah

Härliga människa, saknar dina inlägg nu ;)

2011-11-07 @ 13:48:44
URL: http://alovewithoutend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0