Dygnsrytm & nytt år.

Nu sover äntligen mitt lilla hjärta!
Hoppas han sover hela natten också, vid 13 idag skulle han sova en timma och jag somnade ju självklart med. Vaknar sedan vid 17. Har aldrig hänt men det kanske beror på att det vart sent igår för vi skulle kika på raketerna!
Elias tyckte verkligen om det, mammas älskling!

Idag har vi iaf hunnit med att webcama med g-momma och mommo! Elias tyckte det var jätte häftigt och se dom på dataskärmen och han både vinkade och gav slängpussar hejvilt! Saknar dom utav bara fan men nu är det inte många dagar kvar tack och lov!

Saknar dessutom farsan nå jävulst men vi ses snart igen!
Lp-spelaren fungerade iaf utmärkt! Bra ljud var det i högtalarna med!

Nu blir det något avsnitt på en ny serie jag fastnat för och sen sängen! Känner mig trött som fan ahah!

XOXO


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0