Gott nytt år!

Gott nytt på er alla underbara människor!
Speciellt min familj och mina sjukt underbara vänner! Jag kunde inte önska mig något bättre!

Och jag vet att 2012 kommer att bli ett toppen år, för mig, min son och min underbara omgivning!
Ni ska veta att jag älskar er, otroligt och jag är fruktansvärt glad över att ni finns och har funnits i mitt liv!

Allt som fattas mig idag är min morfar, men jag känner av honom. Jag vet att han är här med mig och säger "de kommer bli bra gomma" (med dansk brytning). Och jag tror honom! 
Det här kommer att bli mitt bästa år!

Tack alla ni som stöttat mig igenom all skit som hänt, alla ni som lyssnat!
Speciellt du Sandra, har aldrig träffat någon som din, någon som känner en så bra utan att ha känt varandra så länge! Puss på dig och tack för en oförglömlig kväll!

Och till alla som "hatar", jag önskar er ett bra år med. At least until carma's coming for you :)

Sen vill jag avsluta detta inlägg med några rader till en del av famlijen jag saknar som befinner sig på andra sidan jorden (typ, geografi var aldrig mitt starka ämne haha)

Jag saknar er så satans mkt, och jag hoppas ni också hade en underbar nyårsafton! Längtar otroligt tills ni kommer hem! Det gör Elias med kan ja lova! 
Mamma & Mormor jag älskar er <3

Postat av: Mamma

Alskar och saknar er i massor ocksa gumman!!! Men snart sa ar vi hemma igen och da ska vi kramas i massor!!! Puss och kram pa er mina alsklingar <3 <3 <3

2012-01-01 @ 05:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0