Ica.

Ska strax klä på min lille sur kille och dra iväg på affärn.
Hafr ingen riktig fantasi idag gällande mat så vi får se vad jag hittar i affären. Igår åt vi iaf köttfärs och potatisgratäng och det var sjukt gott! Elias åt 2 stoora portioner :D

Ska kolla på någon hårfärg till mig också, vet dock inte än vad jag vill bli, mörkare eller ljusare. Jag har ju nå skit som ligger mittemellan skalorna så att säga.
Jaja, det vart några rader här med, får se om det blir nå mer ikväll.
Håller iaf på med min nya blogg nu, behöver en helt ny då det finns människor som stör sig på vartenda steg jag tar känns det som. Och snäll som jag är så dom slipper ha sina svidande ögon tänker jag göra en sprillans ny och bara ge ut till ett fåtal hihi ;D

Nu ska vi gå.
XOXO

Postat av: Nathalie

Dom lär väl säkert hitta den oxå.. Om du inte har lösen.. Hoppas ja får den nya sen ?!



Puss påré

2012-01-03 @ 22:31:07
URL: http://Mammanathalie.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0