Julbilder :)


Elias i sin tomte-outfit på morgonen :)


Busfisen i mosters gamla gåstol, fungerar utmärkt även efter 17 år :)


Elias & Fritjoff :)


Elias bredvid sitt "lilla" morgonpaket :)


Snörerna var jätte rolig :)


Och självklart ska ju allt till munnen :)


Elias uppepå paketet :)


Gladfisen mammas :)


River och sliter :)


Och allt ska smakas på :)


Busfröet :)


Och här är morgonklappen i alla högsta grad :)


Första åkturen, glad som alltid :)


Världens gladaste kille :)


Något koncentrerad :)


Elias senare på dagen i finkläderna :)


Stilig liten herre :)


Älskar den här bilden på min lilla skatt :) <3


4 generationer :)

Finns en massa bilder på alla andra julklappar Elias fick, men jag såg inte klok ut på dom så dom kommer inte upp här. Men tack så mycket för allt ! Hade en helmysig julafton med mina nära och kära ! Tack så mycket mormor, mamma syster & Elias ! Kunde inte ha önskat mig en bättre jul !
Älskar er <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0