♥ Dag 3 – Mina föräldrar.

Min pappa är född den 17 oktober 1964. Han heter Krister och han är världens bästa pappa. Han har alltid funnits där för mig och jag är så otroligt glad att vi har den kontakt som vi har. Han var den som stöttade mig igenom alla hemska tider, som alltid sa "Elin lev endast för idag, du kan inte göra något åt igår och du vet inte vad som sker imorgon". Och det är det jag gör nu, jag lever för idag !
Min pappa är en av mina hjältar, en av dom som gjort att jag orkat. Önskar att alla kunde ha en sån underbar pappa som jag har. Han har visat att man kan ändras till det bättre, och jag älskar dig pappa, något så jävulst mycket !

Min mamma är född den 18 April 1974. Hon var bara 16 år när hon fick mig och hon var 19 när min syster kom. Hon är en av dom starkaste människor jag vet, hon har gjort det så bra. Att vara 2 barnsmamma så tidigt, jag som är helt slut nu och då har jag bara 1 barn. Du är min förebild mamma, en människa som klarar av något sådant som att vara 2 barnsmamma vid endast 19 är otrolig. Fasiken, jag önskar att jag var bättre att kunna förklara mig av ord men du ska veta att jag älskar dig med, fruktansvärt mycket. Finns ingen bättre mamma än du !


Vet inte riktigt om det var en direkt beskrivning av mina föräldrar men det spelar ingen roll.
JAG ÄLSKAR ER & JAG ÄR SÅ HIMLA TACKSAM ATT NI BÅDA FINNS I MITT LIV !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0